Áfonya

Naponta lenne rá szükséged, ha

  • szív-érrendszered fiatalos, egészséges állapotát hosszú távon meg akarod őrízni. 30 felett szinte kötelező!
  • már keringési zavarokban, mikroszkopikus vérzékenységben, visszértágulatban szenvedsz
  • kialakult a magas vérnyomás
  • magas a triglicerid- és koleszterin szinted
  • hajlamos vagy lábdagadásra, ödémásodásra
  • el akarod kerülni a cukorbetegség szövődményeit
  • szürkületi vakság, szürke hályog, zöldhályog, cukorbajból eredő látási zavarok jelentkeznek
  • babát vársz
  • vérszegény vagy
  • immunrendszered védekezőképességét akarod növelni
  • szervezeted méregtelenítését támogatnád
  • vesekőképződésre vagy hajlamos, vesehomokod van
  • hajlamos vagy felfázásra, illetve gyakran szenvedsz húgyúti fertőzésben
  • köszvény, reuma kínoz

Napi 1 kanál belefér?

Élettani hatásai tapasztalatok és kutatások szerint:

Korszerű laboratóriumi analitikai módszerek igazolják, hogy az áfonya és feketeribizli olyan hatásos vegyületeket tartalmaznak, melyeknek érfalvédő, érelmeszesedést gátló, vérnyomáscsökkentő hatással bírnak.
Rendszeres fogyasztásukkal csökkenthető a magas triglicerid– és koleszterinszint

Az antociánok javítják a vénák, artériák, kapilláris erek falának rugalmasságát, hozzájárulnak az egészséges állapot fenntartásához, csökkentik a hajszálerek törékenységét.
A kapilláris erekre hatva, segítik megőrízni a szemfenék érhálózatának épségét, és közvetetten és közvetlenül is segít az ideghártya regenerálódásában.
Fogyasztásával megelőzhető, hogy a csarnokvízben káros fehérjeelváltozások menjenek végbe.
Antociánok szabadgyökfogó hatásuknak köszönhetően szemvédő.
Vértisztító, vizelethajtó hatásuknál fogva kiváló méregtelenítő gyümölcsök, és segítenek a különböző bőrproblémák (kiütések, ekcéma, pikkelysömör stb.) csökkentésében.
Ásványi sóik semlegesítik a savas bomlástermékeket. A vizeletet alkalikussá teszik.
Vízhajtó tulajdonságuknak köszönhetően fokozzák a nátrium ürülését, a szervezet számára fontos káliumét viszont nem.

Áfonya legfontosabb összetevői:

Ásványi anyagok, nyomelemek: kálium, kalcium, vas, magnézium, mangán, cink, kén, foszfor
Vitaminok: A-, B1- C- és D-vitamin, pantoténsav és nikotinamid, niacin
Színanyagok: antociánok, proantociánok, leukoantociánok, kvercetin, kvercetin, naringenin, flavonolok és származékaik, karotinoidok, katekinek,
Egyéb növényi összetevők: különféle gyümölcs savak ( pl.almasav, citromsav), pektin flavonoid- és iridoid vegyületek
Fontos vegyület a “neomirtillin” egy úgynevezett növényi inzulin.

Napi 1 kanál belefér? 

Napi 1 kanál belefér?

A wellvital.hu-n megmutatom neked, hogy az egészség természetes állapotunk, a folyton változó körülmények és a felgyorsult élettempó mellett is.
Gyümölcsökkel, zöldségekkel – étrendkiegészítők nélkül –élvezetesen, kényelmesen, praktikusan a mindennapokban.
Szeretettel ajánlom neked, ha számodra is első a családod és a magad egészsége, miközben számtalan más feladatban is helyt kell állnod.