fbpx
Általános Szerződési Feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák a WellVital Klub Kft. által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vedd igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetértesz, és kötelező érvényűnek tekinted magadra nézve.

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a WellVital Klub Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.wellvital.hu honlapon keresztül nyújtott, 2001. évi CVIII. törvény (továbbiakban: Elkertv.) 2. § a) pontja szerinti elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Vásárló ) jogait és kötelezettségeit tartalmazzák.

A Szolgáltató által üzemeltetett Honlap célja, hogy a Honlapon elérhetővé tett termékeket a Szolgáltató üzletszerűen értékesítse.
Jelen ÁSZF minden szerződésre vonatkozik, amelyet Szolgáltató és Ügyfél (továbbiakban együtt: Felek) a fent megjelölt Honlapon keresztül kötnek, és teljesítése Magyarországról történik.
A Honlap szolgáltatásait a Szolgáltató valamennyi Ügyfele jogosult igénybe venni, amennyiben magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

Szolgáltató adatai:
Név: WellVital Klub Kft.
Cégnév: Wellvital Klub Kft
Székhely: 8200 Veszprém, Viola utca 2.
Telephely: 8411 Veszprém, Lődomb u. 2.
Cégjegyzékszám: 19-09-518474
Bejegyző hatóság: Veszprémi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 25550478-2-19
Statisztikai számjel: 25550478-4791-113-19
Email: info@wellvital.hu
Tel: +36 20 5730363
Szerződés nyelve: magyar

Tárhely szolgálatató adatai: Closte LLC, 1603 Capitol Ave. Suite 310 A546; Cheyenne, Wyoming 82001; USA, email: contact@closte.com

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK

A Szolgáltató által nyújtott termékek megvásárlása elektronikus úton leadott ajánlatkéréssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
Ügyfél az adott termék vásárlására vonatkozó ajánlatát a vonatkozó adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését követően, a „Megrendelés elküldése” ikonra kattintással küldi meg Szolgáltató részére.
A Szolgáltató az Ügyfél rendelését egy visszaigazoló e-mail útján fogadja el, amely kifejezetten tartalmazza a Szolgáltató elfogadó nyilatkozatát. A felek között ily módon – magyar nyelven – létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató a szerződést iktatja a megrendelésekkel együtt, melyek utóbb hozzáférhetők a jogszabályban meghatározott ideig.

SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGEI

Szolgáltató kötelezettsége jelen ÁSZF-nek megfelelően, az áru szolgáltatása, az áru tulajdonjogának átruházása. A teljesítés helye a Szolgáltató székhelye.
Szolgáltató köteles az árut a szerződésben meghatározott mennyiségben, minőségben és leírás szerint, valamint a szerződés előírásainak megfelelően tárolt, illetve csomagolt módon szolgáltatni.
Szolgáltató köteles az árut az Ügyfélhez továbbítani a megrendelés során rögzített “Szállítási mód” szerint.
A szállítás honlapon feltüntetett díját – 45000 Ft alatt – az Ügyfél viseli.
Az Ügyfél a megrendelés során az alábbi fizetési módok közül választhat:
bankkártyás, banki átutalás, utánvétes, készpénzes fizetés (kizárólag személyes átvétel esetén).

 

ÜGYFÉL KÖTELEZETTSÉGEI

Az Ügyfél köteles megfizetni a rendelésének ellenértékét a megrendeléssel egyidejűleg (bankkártyás fizetés), vagy a megrendelés visszaigazolását követő legkésőbb 8 napon belül (átutalás esetén), vagy csomag átvételekor (utánvét esetén).

Az Ügyfél köteles a kiszállítás vagy átvétel időpontjában a csomagot tételesen ellenőrizni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az Ügyfél bármilyen sérülést, eltérést tapasztalna, a fuvarozó az Ügyfél kérésére köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Az így keletkezett károkért a felelősség a fuvarozót terheli.

Az Ügyfél az áruk megvizsgálása hiányában is köteles megfizetni a vételárat.

 

MEGRENDELÉS MENETE

A Honlapon szereplő termékek alapvető tulajdonságait, jellemzőit, használatukra vonatkozó utasításokat az adott termék információs oldaláról, illetve a megvásárlás után emailben küldött használati javaslatokból lehet részletesen tájékozódni.
A Honlapon megjelenített termék ára a rendelés időpontjában érvényes bruttó listaár, ami az általános forgalmi adót is tartalmazza.
A szállítási költséget a termékek ára nem tartalmazza.
Az Ügyfél a terméket a „Kosárba teszem” gombra kattintva teheti Kosarába.
A Kosár menüpontra, vagy Kosár ikonra kattintva a Kosár tartalma (rendeléseket tartalmazó összesítő lista) megtekinthető, módosítható, vagy elemei törölhetők az adott termék mellett található törlés ikonra kattintással.
A megrendelés során lehetőség van a Szolgáltató által biztosított egyedi kupon beváltására, vagy más kedvezmények felhasználására, melyek összege vagy százalékos mértéke beszámítható a megrendelt termék árába.
A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva az Ügyfél megadja a számlázási adatait, illetve a szállítási adatait, ha az a számlázási adatoktól eltér. Itt ellenőrizheti rendelése adatait, és kiválaszthatja a fizetés módját.
Az Ügyfélnek lehetősége regisztrálással fiók létrehozására is, de ez nem szükséges a rendeléshez.
A megrendelés feladására a „Megrendelés elküldése” feliratra kattintást követően kerül sor.
A megrendelés feladása az Ügyfél számára ajánlati kötöttséget, a visszaigazoló e-mail megérkezésével pedig fizetési kötelezettséget keletkeztet a fizetési módoknál meghatározottak szerint.

A rendelés feladását követően az Ügyfél automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

A Honlapról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Honlap felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
A megrendelést a Szolgáltató csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti.
Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
Az Ügyfél tudomásul veszi és kifejezetten elfogadja, hogy hibás szállítási cím megadása esetén a Szolgáltató a szállítási költséget nem fizeti meg az Ügyfélnek, illetve az ismételt – javított címre történő – kiszállítás díjának megfizetése az Ügyfél kötelezettsége.
Az Ügyfél a megrendelés feladásával is kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Honlapon bármikor lehetősége van bármely adatbeviteli hiba javítására a megrendelési felületen (megelőző oldal tartalma esetén a „vissza” gomb megnyomásával).

AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
Az Ügyfél által elküldött megrendelés (szerződés megkötésére tett ajánlat) megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mailen keresztül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a rendelés lényeges adatait és a rendelési azonosítót.
Ez a visszaigazoló e-mail kizárólag tájékoztatja az Ügyfelet arról, hogy a megrendelése a Szolgáltatóhoz megérkezett.
Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 naptári napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé az info@wellvital.hu email címen, vagy a +3620 573 0363 telefonszámon.
Ebben az esetben a Szolgáltató a megrendelést ennek megfelelően módosítja.

FIZETÉSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK

Az Ügyfél megrendelését bankkártyás fizetéssel (barion), banki átutalással, utánvéttel vagy személyes átvétel esetén készpénzben egyenlítheti ki.
A Szolgáltató a megrendelést automatikusan érkezteti és a kiválasztott fizetési módtól függően e-mailben elektronikus számlát vagy díjbekérőt küld az Ügyfél által megadott e-mail címre, majd a fizetési módtól függően szolgáltatja az árut Ügyfél részére.
Az ÁSZF elfogadásával az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy számára a Szolgáltató elektronikus úton megküldött számlát állítson ki. Jelen hozzájárulás visszavonására a Szolgáltatóhoz intézett erre vonatkozó, egyértelmű jognyilatkozattal van lehetőség.

Bankkártyás fizetés:

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg.
A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Barion Payment Zrt. pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon.
A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a Barion Payment Zrt. érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztat.
A kártyás fizetéshez az Ügyfél internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a Barion Payment Zrt elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben nem kerülsz visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül.
Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, illetve bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülnél az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérlek, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámládon.

Átutalásos fizetés:
A rendelés ellenértéke  az alábbi bankszámlára utalandó:
Név: WellVital Klub Kft.
Bank neve: UniCredit Bank
Bankszámlaszám: 10918001-00000087-92000004
A közlemény rovatban a megrendelés számát kell feltüntetni.
A rendelés feldolgozása a megrendelés ellenértékének beérkezését követően történik.
Amennyiben munkanapon 10 óráig beérkezik az összeg, még azon a napon.
Ettől eltérő esetben az összeg beérkezését követő munkanapon dolgozzuk fel a megrendelést.

Utánvétes fizetés:
A megrendelt termék vételára és szállítás költsége a csomag átvételekor egyenlítendő ki.

Utánvétes fizetés költsége sávosan változik:
1-20.000 Ft                      490 Ft
20.001 Ft – 50.000 Ft      790 Ft
50.001 Ft – 100.000 Ft    1.190 Ft
100.001 Ft –                    1.790 Ft

Készpénzes fizetés:
Előre egyeztetett időpontban személyesen is átvehető a rendelésed Veszprémben, aminek a vételára készpénzben is kiegyenlíthető a fent részletezett kártyás és előre utalásos fizetési lehetőségeken túl.

 

SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK

A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

Mindegyik szállítási módhoz 1.000 Ft összekészítési díj adódik.
Házhozszállítás:
DPD házhozszállítás 1.550 Ft.
Posta házhozszállítás 1.990 Ft

Csomagpont átvétel:
FoxPost 1.200 Ft.

45.000,- Ft feletti rendelés esetén a kiszállítás ingyenes!

A Szolgáltató logisztikai partnere a Mixpakk Kft.
A MixPakk Kft. végzi a termékek raktározását és a csomagok összekészítését.

Amikor a megrendelt csomagot a MixPakk Kft. feldolgozta, és a szállítási módnak megfelelően a DPD, MPL (Házhozszállítás) vagy a FoxPost átadta, e-mailben értesíti a Vásárlót. Ezt követően pedig már a DPD, az MPL és a FoxPost küld e-mailt.

A csomagok leszállításának várható ideje a rendelés időpontjától és a fizetési módjától függ.
Utánvétes és sikeres bankkártyás fizetés esetén, a munkanapokon 12 óráig leadott rendelések feldolgozása még aznap megtörténik.
Az átutalásos fizetés esetén, a rendelés feldolgozása az összeg beérkezését követően történik.
Amennyiben munkanapon 10 óráig beérkezik az összeg, még aznap megtörténik a rendelés feldolgozása. A 10 óra után beérkező átutalásos rendelések feldolgozása a következő munkanapon történik.

A MixPakk Kft. által feldolgozott és a szállítóknak (DPD, MPL, illetve FoxPost) átadott rendeléseknek kiszállítása a következő munkanaptól számítva az alábbiak szerint történik:
A házhozszállítással kért csomagokat a DPD munkatársai munkanapokon 8-17 óra között szállítják ki, a megrendeléskor megadott címre. Meghatározott időpontra (órára) történő kiszállítást nem vállalnak.
A FoxPostra kért rendelések automatába történő kihelyezése általában 2 munkanap.
Rendeléskor a választható automatánál zöld, narancssárga és piros színek jelzik az adott automata terheltségét, ami a vállalt 2 napos szállítást befolyásolja.

Mixpakk Kft. csomagolást, szállítást végző logisztikai cég honlapja:
https://mixpakk.hu/
Ügyfélszolgálat: ugyfelszolgalat@mixpakk.hu

Telefonszám: +36204281348, +36703366029
Csomag nyomkövetés: https://mixpakk.hu/nyomkovetes/

FoxPost ügyfélszolgálat: +36 1 999 0 369 (H-P: 8:00-20:00)

 

ELÁLLÁSI/FELMONDÁSI JOG

A fogyasztónak minősülő Vásárlónak a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Kormányrendelet) foglaltak alapján 14 napon belül lehetősége van indoklás nélkül a szerződéstől elállni.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható:

Az Eladó kifejezetten felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a Vásárló nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1) bekezdésében foglalt esetekben:

a.) a szolgáltatás maradéktalan teljesítése után, azonban ha szerződés fizetési kötelezettséget keletkeztet a fogyasztó számára, jelen kivételi esetre csak akkor lehet hivatkozni, ha a teljesítés a fogyasztó kifejezett előzetes beleegyezésével és annak a fogyasztó általi tudomásulvételével kezdődött meg, hogy elveszíti elállási jogát, amint a vállalkozás maradéktalanul teljesítette a szerződést;

b.) olyan Áru vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c.) olyan nem előre gyártott Áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan Áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d.) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző Áru tekintetében;

e.) olyan zárt csomagolású Áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f.) olyan Áru tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más Áruval;

g.) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h.) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i.) lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j.) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;

k.) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l.) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás, személygépjármű-kölcsönzés, étkeztetés vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot vagy határidőt kötöttek ki;

m.) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha az Eladó a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát, továbbá a vállalkozás visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.

Tájékoztatjuk a Vásárlókat, hogy a Honlapon megvásárolható termékek esetében az elállási jog nem gyakorolható egészségvédelmi és higiéniai okokból a csomagolás felbontását követően.

Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen az Ügyfél vagy az Ügyfél által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha az Ügyfél élni kíván elállási jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles e-mailben az info@wellvital.hu címre elküldeni.

A fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy az lejjebb található Elállási nyilatkozatminta útján is megteheti.

Az Ügyfél határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt 14 napos határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A vásárló köteles a Terméket a Szolgáltató számára haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi vagy átadja a terméket.
(8200 Veszprém, Viola u. 2.)
A termék visszaküldésének közvetlen költsége az Ügyfelet terheli.

A Vásárló elállása esetén a Szolgáltató a Termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által kifizetett teljes összeget.
Amennyiben a Vásárló nem szokványos szállítást kért, abban az esetben a Szolgáltató ennek költségét nem köteles megtéríteni.

A Szolgáltató a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. A visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag az Ügyfelet semmilyen többletköltség nem terheli.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyv, valamint a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999.(II.5.) számú kormányrendelet szabályai az irányadóak.

Elállási nyilatkozatminta erre a linkre kattintva letölthető.

Elállási nyilatkozatminta a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet alapján
(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és küldje el)

Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

SZAVATOSSÁG

Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltató szavatolja a bontatlan termék cseréjét.
Amennyiben a csere termék ára magasabb értékű, az árkülönbözet az Ügyfelet terheli.

Hibás teljesítés miatti csere termék megküldésének szállítási költsége a Szolgáltatót terheli.

A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a Szolgáltatóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

WellVital termékekről

A WellVital termékeink szabadalmaztatott magyar gyártástechnológiával (vákuum-szárítással és vákuum-bepárlással) előállított koncentrált gyümölcs-zöldség sűrítmény és instantok.

Az instantokat felbontás után jól záródó tároló edénybe kell tölteni, és hűvös helyen kell tárolni. Sugárzó hő és fény ne érje. Helytelen tárolás és magas páratartalom esetén az instantok állaga változik, mert a szemcsék összetapadnak. Ez a termék beltartalmi értékében nem okoz változást.

A Nektár koncentrátum felbontás után jól visszazárva, hűtőben tárolandó.

Erről a vásárlást követően külön levélben is kap tájékoztatást a Vásárló.

A gyártás során az Európai Uniós minőségi előírásoknak megfelelő szigorúan, mikrobiológiailag is ellenőrzött növényi alapanyagok kerülnek felhasználásra. A gyártás során semmilyen szintetikus adalékanyag, tartósítószer, aroma, színezék nem kerül felhasználásra.

A Szolgáltató felhívja az Ügyfél figyelmét, hogy a termékek NEM gyógyhatású készítmények, és nem étrend kiegészítők!
Az Ügyfél köteles a termékek összetevőit illetően tájékozódni, mert tartalmazhatnak allergén anyagokat, mint például zeller.

Javasolt napi adag felnőtteknek:
Instantok 1-2 evőkanál
Sűrítmény 1-2 mokkáskanál
Fogyasztható: vízben oldva, joghurtba keverve, önmagában elszopogatva.

 

PANASZKEZELÉS

A WellVital Klub Kft. a jelen ÁSZF-ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti, célja, valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vásárló teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vásárlónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az info@wellvital.hu e-mail címen, illetve a 8200 Veszprém, Viola u. 2. postacímre megküldött postai levélküldemény formájában, vagy telefonon a +3620 5730363-as számon (munkanapokon 9-17 óra között) jelezheti.

A Szolgáltató a beérkező panaszt a beérkezéstől számított 30 napon belül kivizsgálja és a vizsgálat eredményéről, vagy annak elutasítása esetén a jogorvoslati lehetőségekről a Vásárlót a panasz közlésével azonos módon tájékoztatja. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja a Vásárlónak. Ha a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Társaság a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a Megrendelőnek.

A panaszkezelés dokumentumainak másolati példányát a Társaság 3 évig megőrzi, s azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.

ALKALMAZANDÓ JOG, JOGÉRVÉNYESÍTÉS

A Szolgáltató és a Vásárló között létrejött szerződés vonatkozásában a magyar jog az irányadó.

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően, amennyiben a Szolgáltató és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az Szolgáltató székhelye (8200 Veszprém, Viola u. 2.) szerint illetékes Békéltető Testülethez is.
A Szolgáltató a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

A békéltető testületekről részletesen itt tájékozódhatsz: LINK

A Békéltető Testületek országos listáját erre a linkre kattintva tudod megtekinteni, vagy alább a jobb oldali + jelre kattintva ezen az oldalon is áttekintheted.

Békéltető Testületek elérhetőségei - Kattints a + jelre -»

Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp 5.

Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775

E-mail: bmkik@bmkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.

Telefonszáma: 06-20/373-2570

E-mail: bekeltetotestulet@iparkamaraszolnok.hu

Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.

Telefonszáma: (76) 501-525, 501-532

Mobiltelefonszáma: 06-70/938-4765

E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.

Telefonszáma: (34) 513-010

E-mail: kemkik@kemkik.hu

Baranya Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.

Telefonszáma: (72) 507-154

E-mail: info@baranyabekeltetes.hu

Nógrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 3100 Salgótarján, Mártírok útja 4.

Telefonszáma: (32) 520-860

E-mail: nkik@nkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.

Telefonszáma: (46) 501-090

E-mail: bekeltetes@bokik.hu

Pest Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4/2.

Telefonszáma: (1) 792-7881

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

Budapest Főváros Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Pf.: 1253 Budapest, Pf.: 10.

Telefonszáma: (1) 488-2131

E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Somogy Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.

Telefonszáma: (82) 501-000

E-mail: skik@skik.hu

Csongrád-Csanád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.

Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék

E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.

Telefonszáma: (42) 311-544, 420-180

E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Fejér Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.

Telefonszáma: (22) 510-310

E-mail: bekeltetes@fmkik.hu

Tolna Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.

Telefonszáma: (74) 411-661

E-mail: kamara@tmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.

Telefonszáma: (96) 520-217

E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu

Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc utca 23.

Telefonszáma: (94) 312-356

E-mail: pergel.bea@vmkik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.

Telefonszáma: (52) 500-745

Mobiltelefonszáma:06-30/958-8719

E-mail: bekelteto@hbkik.hu,nemes.brigitta@hbkik.hu

Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.

Telefonszáma: (88) 814-111, 814-121

E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu

Heves Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.

Telefonszáma: (36) 416-660

E-mail: bekeltetes@hkik.hu

Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület

Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.

Telefonszáma: (92) 550-513

E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

Az Szolgáltató és a Vásárlók között esetleg felmerülő vitás kérdéseket békés úton rendezik, vagy, amennyiben ez nem lehetséges, a vitás ügyeket megoldás céljából a Felek bírósághoz fordulhatnak, aminek illetékességét a Polgári perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény alapján az fogyasztó lakóhelye határozza meg.

Online vitarendezési platform: ODR
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha a vásárló panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt Áruval vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

Az online vitarendezési platform egy interaktív weboldal, amely elektronikus úton és díjmentesen elérhető az Unió intézményeinek valamennyi hivatalos nyelvén, így magyarul is. 

A portálon Vásárló és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.

Az online vitarendezési platform weboldala ide kattintva érhető el: LINK

 

FELELŐSSÉG

A Szolgáltató kizár minden felelősséget az Ügyfél által megvalósított esetleges jogsértésekért.
Amennyiben az Ügyfél a Honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
A Szolgáltatót a termékek hibátlanságáért a fogyasztóvédelmi tájékoztató szerint terheli szavatosság.

 

SZELLEMI TULAJDON

A Honlap és annak szöveges és képi, valamint szerkezeti felépítése egyéni eredeti jelleget hordoz, így szerzői jogi védelem alatt áll. A Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja a Honlapon megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak. A Honlapon felhasznált képek részben a WellVital Klub kft., illetve https://canva.com, a https://www.123rf.com, https://freepik.com tulajdonát képezik.
A Honlap tartalmának másolása, egészének, vagy részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy nyomtatása kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett.
A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Honlap használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Honlap felületén található kereskedelmi nevek vagy védjegyek bármely használatára, hasznosítására.

 

EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit frissítse, illetve időközönként módosítsa, hogy az tükrözze a weboldal működési módját és feltételeit, vagy a jogszabályi környezet változását. Ilyen esetekben az Általános Szerződési Feltételek módosított változata jelenik meg az oldalon. Az Általános Szerződési Feltételek tartalmát érdemes időről-időre figyelni a Weboldalon. Az Általános Szerződési Feltételek ellen, azok Weboldalon történő közzétételét követően, a Vásárló/Felhasználó tiltakozhat.

A Szolgáltató a módosításokról az Ügyfeleket a Honlap felületén keresztül tájékoztatja.
A módosítást követően a Honlap használatának feltétele, hogy az Ügyfél a Honlapon keresztül és az ott biztosított módon azokat kifejezetten elfogadja. Ismételt szerződéskötés esetén a korábban már szerződést kötő Ügyfél a fenti tájékoztatás esetleges elmaradása esetén sem hivatkozhat a korábban hatályos ÁSZF tartalmára, mint a Felek között kialakult és alkalmazott szerződési gyakorlatra.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, így különösen a Ptk., az Elkertv. és az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény (a továbbiakban: Eht.) rendelkezései az irányadók.
Figyelemmel a szerződéses kötelezettségekre alkalmazandó jogról szóló 593/2008. számú EK rendelet (Róma I. rendelet) 6. cikk (2) bekezdésére, amennyiben a fogyasztóként eljáró Ügyfél szokásos tartózkodási helye szerinti jog magasabb védelmet biztosít az Ügyfél részére a magyar joghoz képest, a fogyasztó szokásos tartózkodási helye szerinti jog rendelkezése alkalmazandó.

 

Hatálybalépés dátuma: 2024.11.19.
WellVital Klub Kft.

Felhívom figyelmedet, hogy termékeink NEM gyógyhatású készítmények, és nem étrend kiegészítők!

Fontos, hogy panaszaiddal előszőr mindig a megfelelő orvost, szakrendelést keresd fel!

Az oldalon található információk önmagukban nem alkalmasak arra, hogy saját diagnózist állítsanak fel.

Kérlek, olvasd el figyelmesen a termékek összetevőit, mert tartalmazhatnak allergén anyagokat, mint például zeller.